CEP - globalni lider u proizvodnji kompresivne opreme za unapređenje performansi i prevenciju povreda kod sportista i rekreativaca.

Misija: CEP istražuje, razvija, proizvodi i prodaje kompresivne proizvode koji optimiziraju performanse, povrede i sveopšti izgled, kako bi inspirisao sportiste za dostizanje maksimalnih rezultata.

Svaki uspešan proizvod se rađa iz godina razvoja, dugoročnog pristupa i što je najvažnije,vizije. U našem slučaju to je efekat medicinske kompresije koji je takođe koristan i za sportiste.

Ali kako možete koristiti ovu tehnologiju u sportskom proizvodu?

CEP-ov uspeh je ukorenjen u matičnoj kompaniji Medi, koja proizvodi visokokvalitetne medicinske kompresione proizvode na svojoj lokaciji u Baireuthu, u Njemačkoj od 1951. godine.

Trebalo je devet mjeseci da se naprave mašine za pletenje u medicinskom razredu kako bi se zadovoljili svi zahtjevi za proizvodnjom sportske kompresivne čarape. Trik je bio da se ugradi podstavljeni deo stopala kao u sportskoj čarapi, ali da ipak zadrži precizno definisan profil kompresije medicinske čarapa.

Sportisti su zatim temeljno testirali proizvode.

Osetite pravu kompresiju. Doživite CEP.

2007
2008
2010
2011_05

Napravili smo prvi proizvod, ali, kako da ga dovedemo do potrošača?

Nikada se nismo bavili prodajoma sportske opreme i morali smo uspostaviti prodajnu mrežu od nule. Na ISPO 2007, CEP je prvi put predstavio svoj “asortiman” stručnjacima iz industrije - sastojao se od jedne Run čarapa i jedne Ski čarapa. Za mnoge, čarapa je još bila vrlo čudna. Maloprodavci su bili skeptični: "Ja ću platiti 50 € za cipele, ali ne i čarape." Prodajno osoblje je moralo da sluša stvari poput "Mislim da mogu da napravim dobre rezultate i bez čarapa za podršku".

2013
2015_16
2016
2017

Proboj na tržištu sportske opreme je postignut uz pomoć triatlonca Timo Brachta.

Brachta je postavio novi rekord na Frankfurtskom Ironmanu 2007. godine, dok je nosio svoje bele CEP čarape. Sledećeg dana CEP je bio rasprodat u mnogim prodavnicama. Prodaja na maratonskim i triatlonskim događajima bila je još jedan ključ uspjeha.

Bio je to dug put do sticanja priznanja visokotehnološkog sportskog proizvoda.

Od samih početaka, strast ka razmišljanju na nove načine i volja da se iskoristi puni potencijal bili su glavni sastojci. CEP kompresivne čarape i druga oprema su na svetskom tržištu više od 10 godina. Radujemo se pisanju novih poglavlja, i ne možemo dočekati da vidimo šta će naredne godine doneti. Spremani? Idemo!

Medisport doo Beograd - generalni zastupnik CEP proizvoda za Srbiju.